پیوندقلب
نوشته شده توسط : gharibe ashena
پيوندقلب

 

دختر :من فردا عمل پیوند قلب دارم، قول می دی منتظرم بمونی؟
 

 

پسر آهی کشید و رو به پنجره کرد و گفت :منتظرت می مونم.

فردا شد، دختر از اتاق عمل اومد بیرون،

همینجوری که داشت از حالت بیهوشی بیرون میومد اسم پسر رو صدا میزد.

رو به پرستاره بالای سرش کرد و پرسید : دوست پسرم کجاست؟

 پرستار همینجوری که داشت آمپول را وارد سرم می کرد با قیافه درهم و ناراحت گفت : یعنی

 
نمیدونی که کی قلبش رو به تو هدیه کرده !؟

 

چشم های دختر پر از اشک شد،نفسش بند اومد و گفت یعنی........ .

 

 

 

 

 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 

 پرستار گفت : نه بابا شوخی کردم، رفته دستشویی، الان میاد

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: مختلف , ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سکوت در تاریخ : 1390/11/19/3 - - گفته است :
ممنون با حال بود

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1390/10/18/0 - - گفته است :
سلام خوبی بامعرفت!

شرمندمون کردی این چند روز که نبودم اینهمه بهم سر زدی![زبان]


پاسخ: مخلصيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1390/10/15/4 - - گفته است :
سلام عزیزم وب زیبایی داری خوش حال میشم اگر یه سر به وبم بزنی

<-CommentGAvator->
reza در تاریخ : 1390/10/14/3 - - گفته است :
من میون خاطرات بچه گی هام،تو رو می بینم میون کودکی هام

تو داری می خونی از گوشواره گیلاس،من ولی از بادبادک خالی دستم

تو با اون شرم سلامت اولین بار

من دادم شاخه گلی گفتم نگه دار

<-CommentGAvator->
reza در تاریخ : 1390/10/14/3 - - گفته است :
خییییییییییییییییییییییییییییی ییییییلی با حال بود
روی همه رو کم کردی
از نویسنده گرفته تا خواننده

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1390/10/14/3 - - گفته است :
آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــم[ب

<-CommentGAvator->
مرجان در تاریخ : 1390/10/13/2 - - گفته است :

خیلی جالب بود مرسییییییی
راستی ممنون که به وب جدیدم اومدی

<-CommentGAvator->
amirali در تاریخ : 1390/10/13/2 - - گفته است :
amirali
سلام
وبلاگت خیلییییییییی قشنگه و مطالب خوبی گذاشتی
اگه یه سری به وبلاگ من بزنی خیلی خوش حال میشم
داداش نظر یادت نرهاااااا

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1390/10/12/1 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1390/10/12/1 - - گفته است :
کاش همیشه در کودکی می ماندیم
تا به جای دل هایمان
سر زانو هایمان زخم می شد...!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: