میمونهای مد روز !!!
نوشته شده توسط : gharibe ashena



 

 




:: موضوعات مرتبط: عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1390/7/27/3 - - گفته است :
با سلام من مایلم با شما تبادل لینک و مطلب و نظر داشته با شم اگر مایل هستید من را لینک کنید خبر دهید تا شما را لینک کنم

با تشکر

http://olomdarnegaheno.blogfa.com/

<-CommentGAvator->
nio0sha در تاریخ : 1390/7/27/3 - - گفته است :
پاسخ: خدا پدر اوني كه اينترنت رو درست كرد بيامرزه ازاينترنت ميگرم ديگه گلم

<-CommentGAvator->
حامد در تاریخ : 1390/7/24/0 - - گفته است :
هههه ایول جالب بودشااا
میای لینک شیم؟
خبرم کن

<-CommentGAvator->
خاطره ها در تاریخ : 1390/7/18/1 - - گفته است :
با شما بودن زندگی معنای نفس کشیدن دارد.
موفقیت شما آرزوی ماست

<-CommentGAvator->
مهسا جوني در تاریخ : 1390/7/17/0 - - گفته است :
سلام داداشي عكساي ميمونا خيلي جالب بوداااااااممنون كه هر دفه سر ميزنيآق داداش اين وبلاگ مال خودمو و مديريتش هم به دست خودمه و كسي هم كمكم نميكنه البته من اول يه وب تو بلاگفا ساختم و بعد از اين كه چم و خم كارو ياد گرفتم اومدمو يه ولباگ ناز تو لوكس بلاگ ساختم

خب من خيلي باهوشم مگه نميدونستي هيچ كلاسي هم نرفتم خودم هويجوري ياد گرفتم

موفق باشي


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: